خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس - خرید پنل SMS - ارسال پیامک انبوه
خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس - خرید پنل SMS - ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک‌های انبوه قطع نشده است

در پی انتشار اخباری مبنی بر قطع پیامک‌های انبوه یک مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارسال پیامک‌ها به هیچ عنوان متوقف نشده و تنها در شیوه انجام این کار تغییراتی صورت گرفته است.

در گذشته پیامک‌های انبوه از طریق شرکت ارتباطات سیار و یا برخی شرکت‌های ارائه دهنده پنل SMS که طرف قرارداد مخابرات هستند ارسال می‌شد اما از این پس قرار بر آن است که شرکت‌های CP مطابق گذشته کار خود را انجام داده و پس از جذب و آماده‌سازی پیامک‌ها برای ارسال آن‌ها را به شرکت ارتباطات سیار بفرستند تا دیگر شاهد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای شماره‌هایی که اعلام کرده‌اند علاقه‌ای به دریافت این پیامک ها ندارند، نباشیم.

از این پس مشترکان به جای آن که از چند مرجع پیامک تبلیغاتی دریافت کنند تنها از یک منبع پیامک می‌گیرند. بسیاری از مشترکان خواسته بودند که پیامک‌های تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نشود اما با این وجود گاه این اتفاق رخ می‌داد و موجب نارضایتی برخی از مشترکان شده بود.

در حال حاضر حدود 13 درصد مشترکان اعلام کرده‌اند که علاقه‌ای به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ندارند. در این زمینه پیش از این نظرسنجی صورت گرفته بود تا براساس آن هر یک از کاربران که علاقه‌ای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند این موضوع را اطلاع دهند اکنون هم شماره تماس 09990 آماده پذیرش دیدگاه کاربران مبنی بر این موضوع است.

در نهایت هیچ محدودیتی در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ایجاد نشده و تنها کمی شیوه این کار تغییر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد