یک مقام مسئول در شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه تعداد
پیامک های تبلیغاتی که برای کاربران تلفن همراه ارسال می شود آنقدر نیست که باعث شکایت مشترکان شود در مورد نحوه غیرفعالسازی SMS های تبلیغاتی توضیحاتی داد.
داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که پیامک های تبلیغاتی نمی تواند آنچنان که گفته می شود شکایات مشترکان را در پی داشته باشد و گفت: میانگین
ارسال پیامک از
پنل اس ام اس انبوه و تبلیغاتی شرکتها برای هر مشترک کمتر از 2 پیامک در هفته است و این آمار نشان می دهد که تعداد این پیامک ها آنقدر نیست که باعث شکایت تعداد زیادی از مشترکان شود.
دوشنبه 25 فروردینماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ