خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس - خرید پنل SMS - ارسال پیامک انبوه
خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس - خرید پنل SMS - ارسال پیامک انبوه

رگولاتوری: اپراتور در فرستادن پیامک های تبلیغاتی اجازه بگیرد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره پیامک های انبوه تبلیغاتی ارسالی توسط پنل اس ام اس گفت: به اپراتور اعلام کردیم که اصل را بر نفرستادن پیامکهای تبلیغاتی بگذارد و از مشترکان درباره فرستادن پیامکهای تبلیغاتی اجازه بگیرد. آقای رضوانی افزود: اپراتور در یک مرحله موظف شد، نظر مشترک را برای دریافت این نوع پیامک ها جویا شود.

وی با بیان اینکه اپراتور در آن مرحله این کار را انجام داد، گفت: اپراتور مدارک و مستندات خود را نیز برای ما فرستاد که 10 درصد از مشترکان برای دریافت پیامک های تبلیغاتی اعلام رضایت کردند. با توجه به وجود شکایت هایی در این زمینه، جلساتی با اپراتور داشتیم و پذیرفت مجددا درباره ارسال پیامک های تبلیغاتی از مشترکان اجازه بگیرد، اما هنوز اقدام عملی نکرده است و ما پیگیر هستیم.

آقای رضوانی درباره اینکه اگر مشترک پیامک های تبلیغاتی را کنسل کند آیا پیامکهای خدماتی نیز قطع می شود، گفت: پیامکهای خدماتی به صورت جداگانه ارسال می شود و برای مشترکان خاص است از جمله بانک ها و موسسات که برای مشتریان خود ارسال می کنند و اختلالی در آنها ایجاد نمی شود. اگر مشترک پیامک های تبلیغاتی را کنسل کند، پیامک های خدماتی قطع نمی شود. از نظر فنی، پیامک های خدماتی مشکلی ندارد، چرا که از طریق سرورهای خاص برای مشترکان خاص ارسال می شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اینکه چه زمانی داستان پیامک های انبوه تبلیغاتی به اتمام می رسد، افزود: اپراتور ساز و کاری را فراهم خواهد کرد که خواسته ما مبنی بر اجازه از مشترک برای ارسال پیامک محقق شود. رضوانی گفت: اصل بر نفرستادن پیامک است، مگر اینکه مشترک تقاضا کند و اپراتور فقط یک بار از مشترک اجازه می گیرد. اپراتورها باید در سرویس های خدمات ارزش افزوده، امکان لغو را برای مشترکان ساده کنند که یکی از خواسته های ما از  اپراتور همین است. اپراتور قول داده است که این کار را در اسرع وقت حل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد