X
تبلیغات
رایتل
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع پیامک‌های تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد این پیامک‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکین برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از تلفن‌های ثابت به شماره 09129990 و از تلفن‌های همراه با شماره 9990 تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی به اپراتور بدهند. به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می‌توانند نسبت به قطع پیامک‌های تبلیغاتی شان اقدام کنند.

زارعیان تأکید کرد: شماره‌های 8999 و 5005 و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌ها و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پیامک ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می‌توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پیامک‌ها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پیامک هایشان قطع شود.

او با بیان این موضوع که پیامک‌های تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک پیامک در روز هم کمتر است زیرا تعداد پیامک‌های تبلیغاتی 30 میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه 50 میلیون است، اظهار کرد: توصیه می‌کنم مشترکین نسبت به قطع پیامک‌ها اقدام نکنند زیرا ارسال پیامک ها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف انجام می‌شود که به جز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع‌رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین پیامکی ارسال می‌شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر. به این ترتیب در صورت عدم تمایل، اگر هیچ SMS ای ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود.



سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 | 05:18 ب.ظ