کلیه خطوط به صورت سالانه ارائه می شود و برای تمدید در سال بعد می بایست کل هزینه یا 40% هزینه خط خریداری شده، پرداخت گردد. این موضوع کاملا در حیطه اختیارات اپراتور بوده و در صورتی که اپراتور هزینه ای از شرکت مربوطه دریافت نکند، شرکت نیز هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.
ارسال با نام تجاری: فعالسازی امکان ارسال با نام تجاری مشمول پرداخت هزینه ای معادل 80 هزار تومان می باشد همچنین ارسال پیامک به این روش با ضریب 8.5 محاسبه می گردد که در هزینه پایه ارسال پیامک ضرب می گردد. همچنین در این نوع ارسال تنها امکان ارسال پیامک به ایرانسل و به صورت لاتین امکان پذیر می باشد.
ارسال بین المللی: امکان ارسال پیامک به صورت بین المللی فراهم بوده و دارای ضریب 12 می باشد که در تعرفه پایه حساب کاربری شما ضرب می شود.
ارسال با خطوط ثابت: ارسال با این خطوط تنها در تهران امکان پذیر می باشد.
پنل SMS یا سامانه پیام کوتاه، نرم افزاری تحت وب بوده که به وسیله آن شما می توانید به ارسال و دریافت پیامک بپردازید. شما توسط این نرم افزار می توانید به صورت تکی یا گروهی یا با تعداد بالا به صورت انبوه، پیامک ارسال نمایید.
در این نوع سامانه شما نیازمند هیچ گونه مودم GSM یا ابزار دیگری نبوده و مدیریت پیامک های ارسال و دریافتی به صورت کامل تحت وب سایت می باشد. در پنل اس ام مدنظر، نیاز نیست به صورت مداوم به اینترنت متصل باشید، زیرا سامانه به صورت خودکار پیامک های شما را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر قطع پیامکهای انبوه یک مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارسال پیامکها به هیچ عنوان متوقف نشده و تنها در شیوه انجام این کار تغییراتی صورت گرفته است.
در گذشته پیامکهای انبوه از طریق شرکت ارتباطات سیار و یا برخی شرکتهای ارائه دهنده پنل SMS که طرف قرارداد مخابرات هستند ارسال میشد اما از این پس قرار بر آن است که شرکتهای CP مطابق گذشته کار خود را انجام داده و پس از جذب و آمادهسازی پیامکها برای ارسال آنها را به شرکت ارتباطات سیار بفرستند تا دیگر شاهد ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای شمارههایی که اعلام کردهاند علاقهای به دریافت این پیامک ها ندارند، نباشیم.
از این پس مشترکان به جای آن که از چند مرجع پیامک تبلیغاتی دریافت کنند تنها از یک منبع پیامک میگیرند. بسیاری از مشترکان خواسته بودند که پیامکهای تبلیغاتی برای آنها ارسال نشود اما با این وجود گاه این اتفاق رخ میداد و موجب نارضایتی برخی از مشترکان شده بود.
در حال حاضر حدود 13 درصد مشترکان اعلام کردهاند که علاقهای به دریافت پیامکهای تبلیغاتی ندارند. در این زمینه پیش از این نظرسنجی صورت گرفته بود تا براساس آن هر یک از کاربران که علاقهای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند این موضوع را اطلاع دهند اکنون هم شماره تماس 09990 آماده پذیرش دیدگاه کاربران مبنی بر این موضوع است.
در نهایت هیچ محدودیتی در ارسال پیامکهای تبلیغاتی ایجاد نشده و تنها کمی شیوه این کار تغییر کرده است.